Presentació de la formació
de Qi Gong Ona de Jade
Xerrada informativa
Dissabte 23 de juliol, a les 19:00h
A Can Camps (La Garrotxa)
Amb Véronique Piguet i Xènia Ros
Et convidem a una xerrada de presentació sobre la propera edició de la formació bianual de Qi Gong Ona de Jade que començarem el proper mes d’octubre. Podràs resoldre tots els dubtes que tinguis i participar en una sessió online de Qi Gong relacionada amb l’estació.
Quan? Dissabte 23 de juliol a les 19.00h
On? Can Camps, Tortellà (La Garrotxa)
Activitat gratuïta. Es prega confirmació d’assistència i puntualitat.
MÉS INFORMACIÓ:
- La Formació de Qi Gong Ona de Jade pot ser per a tu si vols formar-te com a professor/a de Qi Gong o si simplement desitges aprofundir en la pràctica i coneixement del Qi Gong, i aprendre les bases teòriques de la Medicina Xina.
- I també pot ser per a tu si vols descobrir al Qi Gong i la meditació de manera personal i profunda, o si busques reforçar el teu equilibri i escolta interior.
- Taoisme, budisme, xamanisme… Són les fonts que ens inspiren i que explorarem. Donem molta importància a la part pràctica a la Natura i d’integració: estiraments, automassatges, meditacions, meridians energètics, pintura meditativa, poesia… Com diu Tew Bunnag: “Resarem el cos”
- Ona de Jade s’estructura en un programa de seminaris pràctics i vivencials d’un cap de setmana al mes, durant dos anys, a una masia de la Garrotxa (Girona). Inclou documentació teòrica i audiovisual de suport, propostes de treball al llarg de l´any i tutories.
- Seran 242 hores de sessions presencials de formació impartides per Xènia Ros, Véronique Piguet i la meravellosa col·laboració de Tew Bunnag, Vicente San Juan Antón, Brigitta Bach, Jordi Canaleta, Karina Biscaí i Beni Ballesta
- Les inscripcions ja estan obertes, i amb la teva reserva anticipada estalviaràs 220€ sobre el preu total del curs.